Wielki festiwal zakupów na AliExpress nadchodzi wielkimi krokami. 11.11 będziecie mieli okazję skorzystać z promocji i wyprzedaży, które zostały przygotowane na chiński Dzień Singla. Jest to największe na świecie wydarzenie promocyjne i marketingowe, ściągające do serwisów grupy Alibaba setki milionów klientów z całego świata. W zeszłym roku, tylko w ciągu tego jednego dnia, kupili oni produkty o wartości 14,3 mld dolarów. To ogólnoświatowy rekord wszechczasów.

Akcja została wymyślona w 2009 roku przez Alibabę, wywodzącego się z Chin globalnego giganta rynku handlu internetowego. Początkowo grupą docelową były osoby nie pozostające w stałych związkach, które z okazji Dnia Singla miały sobie zrobić jakiś fajny prezent. Coś na kształt Walentynek, z tą jednak różnicą, że upominki miały być kupowane samodzielnie, a nie przez drugą, bliską osobę. Była to też swoista odpowiedź na znane na całym świecie amerykańskie komercyjne wydarzenia, jakimi są Black Friday i Cyber Monday.

Generalnie można powiedzieć, że czeka nas wkrótce festiwal komercji o niespotykanej skali, gdzie można zarówno upolować naprawdę zacne okazje, ale także dać się zmanipulować i skorzystać z ofert, które tylko na pozór są atrakcyjne i jedyne w swoim rodzaju.

Dzisiejszym wpisem chciałbym zapowiedzieć kilka następnych publikacji, w których przybliżę bardziej czym właściwie jest „międzynarodowy festiwal zakupów”, jak z niego mądrze skorzystać i jak ominąć sidła zastawiane na nas przez nadmiernie chciwych sprzedawców.

Na dziś lekcja pierwsza, wprowadzająca – czyli spot reklamowy całej akcji 🙂 Do zobaczenia wkrótce!

Aktualizacja:

7 sposobów na tanie zakupy na AliExpress ujrzało już światło dzienne. To lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy nie chcą dać się naciągnąć!

 

Jeśli spodobał Ci się ten artykuł, to zapisz się na mojego newslettera. Będę Cię w nim informował o kolejnych opublikowanych wpisach.

2 komentarze

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany