Wielki festiwal zakupów na AliExpress nadchodzi wielkimi krokami. 11.11 będziecie mieli okazję skorzystać z promocji i wyprzedaży, które zostały przygotowane na chiński Dzień Singla. Jest to największe na świecie wydarzenie promocyjne i marketingowe, ściągające do serwisów grupy Alibaba setki milionów klientów z całego świata. W zeszłym roku, tylko w ciągu tego jednego dnia, kupili oni produkty o wartości 14,3 mld dolarów. To ogólnoświatowy rekord wszechczasów.

Akcja została wymyślona w 2009 roku przez Alibabę, wywodzącego się z Chin globalnego giganta rynku handlu internetowego. Początkowo grupą docelową były osoby nie pozostające w stałych związkach, które z okazji Dnia Singla miały sobie zrobić jakiś fajny prezent. Coś na kształt Walentynek, z tą jednak różnicą, że upominki miały być kupowane samodzielnie, a nie przez drugą, bliską osobę. Była to też swoista odpowiedź na znane na całym świecie amerykańskie komercyjne wydarzenia, jakimi są Black Friday i Cyber Monday.

Generalnie można powiedzieć, że czeka nas wkrótce festiwal komercji o niespotykanej skali, gdzie można zarówno upolować naprawdę zacne okazje, ale także dać się zmanipulować i skorzystać z ofert, które tylko na pozór są atrakcyjne i jedyne w swoim rodzaju.

Dzisiejszym wpisem chciałbym zapowiedzieć kilka następnych publikacji, w których przybliżę bardziej czym właściwie jest „międzynarodowy festiwal zakupów”, jak z niego mądrze skorzystać i jak ominąć sidła zastawiane na nas przez nadmiernie chciwych sprzedawców.

Na dziś lekcja pierwsza, wprowadzająca – czyli spot reklamowy całej akcji 🙂 Do zobaczenia wkrótce!

Aktualizacja:

7 sposobów na tanie zakupy na AliExpress ujrzało już światło dzienne. To lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy nie chcą dać się naciągnąć!

3 komentarze

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany